http://www.skodaoctavia.cz/Interiern...lavypinani.htm :coś takiego znalazłem, od strony elektrycznej to proste jak drut, tylko kolorów to się bardzeij domyślam, niż jestem na 100% pewien :szeroki_usmiech
Światła włączone po przekręceniu stacyjki
Zwiń
X
-
tyle tylko, że w O2 nic nie trzeba dopinać ani też rozbierać samochodu. Włączanie świateł jest za pomocą VAG-a. Pomimo zdjęcia z O2 schemat to raczej do O1, albo po to aby wyciągnąć kasę od ludzi :evil: . nawiasem mówiąc po wejściu na stronę pojawił mi się alert z antywirusa o zagrożeniu jakimś adwarem :evil: .Zamieszczone przez huwehttp://www.skodaoctavia.cz/Interiernavody/svetlavypinani.htm :coś takiego znalazłem, od strony elektrycznej to proste jak drut, tylko kolorów to się bardzeij domyślam, niż jestem na 100% pewien :szeroki_usmiech
[ Dodano: Wto 06 Mar, 07 10:01 ]
użyteczne na powolnych skrzyżowaniach, co by Ci nikt nie zrobił nieautoryzowanego szybkiego przeglądu bagażnikaZamieszczone przez liloa to ciekawe , napewno spróbuje
Komentarz
-
-
to już wiemy - kilka postów wcześniej była o tym mowaZamieszczone przez rezontyle tylko, że w O2 nic nie trzeba dopinać ani też rozbierać samochodu. Włączanie świateł jest za pomocą VAG-a.
tak - dokładnie kombinuję do O1 - chyba takie coś widać przy moim nickuZamieszczone przez rezonPomimo zdjęcia z O2 schemat to raczej do O1
może nie używam takich programów jak ty, ale mnie się nic ni pojawiło. jesli tak jest to po prostu spokojnie uprzedź o tym. po co od razu evilki puszczać . złość piękności szkodzi. :szeroki_usmiechZamieszczone przez rezonnawiasem mówiąc po wejściu na stronę pojawił mi się alert z antywirusa o zagrożeniu jakimś adwarem :evil:Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra.
masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
można to zrobic na dwa sposobyZamieszczone przez MangoMam też kilka zdjęć, tylko nie wiem jak je tu wrzucić
1-przez forum->kliknij na "ODPOWIEDZ" tam będziesz miał w opcjach "załącz plik" (muszisz wcześniej napisać treśc postu)-->klik "przeglądaj", tu zaznacz miejsce gdzie znajduje się obrazek do zademonstrowania-->i "wyślij" ale zawsze proponuję kliknąć na "podgląd", gdzie wstępnie zobaczysz jak będzie wyglądał post docelowo.
2-przez inny serwer, przykładowo;
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
procedura podobna lecz z tej strony musisz sobie skopiować po transwerze cały link do obrazka ( Direct link to image ) i wkleić go na forum klikając IMG z opcji.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Automatyczne wyłączanie świateł
Koszt niewielki pracy też niewiele (przynajmniej dla mnie), ale trzeba trochę podłubać.
Po wszystkim nie będzie można już włączać pozycyjnych jednostronnie przez przełącznie przełącznika kierunkowskazów. Tylko w standardowy sposób włącznikiem świateł. Wszyskie inne funkcje działają normalnie. Zrobiłem to w Octavi z końca 2000r. Nie gwarantuję, że we wszystich wersjach i rocznikach jest taka sama instalacja i numeracja pinów. Jeżli ktoś ma zamiar to zrobić to na własną odpowiedzialność.
Potrzebny jest klej dwuskładnikowy - ja użyłem Technicoll Epoxy Glue Universal.
Zaczynamy od demontażu wyłącznika świateł - tu jest jak:
Następnie go rozbieramy. Zaczynamy od zdjęcia obudowy - trzyma się na ośmiu zatrzaskach.
FOTO 01
Odchylamy kolejno cztery na obwodzie wtykająć mały wkrętak (na zdjęciu nr 1, 2, 3, 4) i cztery następne poważając wkrętakiem (nr. 5, 6, 7, 8) próbując zdjąc obudowę aby nie wskoczyły spowrotem.
Po zdjęciu obudowy zobaczymy styki przełacznika. Następnie trzymając przełącznik (część ze stykami) przekręcamy z wyczuciem w lewo o ok. 90st. część przełącznika z pokrętłem włączania świateł i wyciągamy go wzdłuż osi. Analogicznie w odwrotny sposób bedziemy go składać.
Zostanie mam część ze stykami wraz z płytką z LEDami od poświetlenia przełacznika.
FOTO 02
Ściągamy płytkę z podświetleniem, jest tylko włożona w styki (jak nie będzie chciała zejść to można czymś podważyć, tylko trzeba uważać, aby nie uszkodzić obwodów ani elementów).
Następnie odhaczając następne zaczepy, na rysunku (nr 9, 10, 11, 12) rozdzielamy część ze stykami na dwie części.
Warto zwrócić uwagę na ułożenie tej częsci (walca) z wypustami która się obraca, aby wiedzieć jak złożyć.
Wyciągamy tą część tak, aby nie zostawiać na palcach smaru i małym wkrętakiem ściągamy z niej smar na jakiś podstawek, aby później wsmarować go spowrotem. Wycieramy tą część dokładnie szmatką z resztek smaru. Metalową część która bedzie wtedy luzem odkładamy na bok, ale pamiętamy jak ona ma być włożona (mosiężnym dzyndzlem na zewnątrz).
Miejsce gdzie będziemy nakładać klej (jak na foto) neleży oczyścić drobnym papierem sciernym.
I tu się zaczyna zabawa.
W odpowiednim miejsciu jak na foto nakładamy klej. Twardnieje dość powoli, więć dobrze jest to robić stopniowo, aby nam nie zalał innych wypustów. Można nałożyć więcej, ale trzeba uważać. Pierwsza warstwa kleju powinna być położona odrazu po wymieszaniu składników, aby klej dobrze złapał. Reszte można później, ale i tak trzeba pilnować, aby się nie rozlewał. Jak już troche stwardnieje, że będzie plastyczny, wtedy nadajemy naszemu wypustowi właściwy kształt. Wypust musi być szerokości trzech styków i takiej samej wysokości jak inne wypusty. Kąt jego krawiędzi powiniem być taki jak w innych wypustach. Na zdjęcu uformowałem krawędź tylko z jednej strony, tej po której przesuwają się styki, ale dobrze jest to zrobić z dwóch.
Po stwardnięciu kleju (ok. 12h) nakładamy odłożony wcześniej smar i składamy przełącznik.
Wypinamy przewody 13 (58L), 14 (58R) i 16 (58) z kostki od przełacznika świateł i podłączamy przewód zrobiony z czterech kabelków, jak na zdjęciu. Jeden ma konektor wypięty ze standardowej kostki ISO do radia, a trzy pozostałe są odizolowane i pocynowane. Te trzy pocynowane końcówki przewodu lutujemy po wypiętych z kostki konektorów z numerów 13, 14, i 16 tak, aby dał się z powrotem wpiąć do kostki - lutujemu do tej części konektora, która zaciśnięta jest na przewodzie. Pozostały przewód z konektorem wpinamy do numeru 7 (56*) kostki wyłącznika świateł. Numer 7 powinien być wolny. (odpowiednik 56* przełacznika świateł).
Podłaczamy do kostki przełącznik i wkładamy na swoje miejsce.
Następnie odkręcamy osłonę kolumny kierownicy (dwie śrubki od dołu) i wyciągamy kostkę instalacji kierunkowskazów. Jest po lewej stronie od góry. Wypinamy z niej szary przewód bez żadnego paska (zdaje się nr 4) i izolujemy go dokładnie. Jest na nim +12. Trzeba uważać, aby nie dotkąć nim do metalowej części karoseri aby nie zrobić zwarcia.
Wpinamy kostkę spowrotem skręcamy osłonę kolumny kierownicy. Sprawdzamy czy działa.
Komentarz
-
-
W ASO robią takie zapalanie mam to w swojej skodzince koszt około 180 zł brutto jest to wygodne ale jest jeden mankament tego układu, zimą gdy grzejesz świece najpierw załączą Ci się światła ,jest jednak wyprowadzony wyłącznik pod deską którym układ się wyłącza. :lol:Takie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez huweto już wiemy - kilka postów wcześniej była o tym mowahuwe po raz kolejny się rzucasz bez powodu. TOpic rozpoczął lilo i zapewne zauważyłeś, że ma O2 czyli piszemy o O2. Podałeś link do strony, co się chwali, bo zawsze to więcej wiedzy. Ale na podanej stronie jest zdjęcie O2, a schemat dotyczy O1 o czym autor strony nie wspomina, a ty też nie piszesz. To że masz O1 przy nicku, nie znaczy że masz tylko O1 i do niej kombinujesz. Niejaki Maicroft też ma chyba O1, ale często wypowiada się sensownie nt. O2. Na dodatek pod podaną stronę podczepiony jest jakiś adware, co może skutkować wyczyszczeniem czyjegoś konta w banku internetowym. Moje uwagi dotyczyły podanej strony, a nie tego że podałeś link, więc się nie czepiaj evilków, chyba że jesteś autorem strony. Używany przeze mnie program raczej nie zawraca mi zbyt często głowy ostrzeżeniami przy wejściach na strony, więc nie mam powodów by mu nie ufać. Skoro dał taki sygnał to w interesie wszystkich forumowiczów o tym napisałem - nie każdy używa antywirusa i antyspyware'a.Zamieszczone przez huwerezon napisał/a:
Pomimo zdjęcia z O2 schemat to raczej do O1
tak - dokładnie kombinuję do O1 - chyba takie coś widać przy moim nicku
rezon napisał/a:
nawiasem mówiąc po wejściu na stronę pojawił mi się alert z antywirusa o zagrożeniu jakimś adwarem
może nie używam takich programów jak ty, ale mnie się nic ni pojawiło. jesli tak jest to po prostu spokojnie uprzedź o tym. po co od razu evilki puszczać . złość piękności szkodzi.
Tak więc huwe daj na luz :wink:
autor tematu lilo nie narzekaZamieszczone przez karmelale w ty temacie jest mowa o światłach a nie bagażniku wiec panowie na tematmoże pozostaw jemu decyzję.Zamieszczone przez liloa to ciekawe , napewno spróbuje
Komentarz
-
Komentarz